Багато читаючи, ви багато дізнаєтесь. А чим більше ви дізнаєтесь, тим більше робите нових цікавих відкриттівБагато читаючи, ви багато дізнаєтесь. А чим більше ви дізнаєтесь, тим більше робите нових цікавих відкриттівБагато читаючи, ви багато дізнаєтесь. А чим більше ви дізнаєтесь, тим більше робите нових цікавих відкриттівБагато читаючи, ви багато дізнаєтесь. А чим більше ви дізнаєтесь, тим більше робите нових цікавих відкриттів

ПОДЯКА

ВИСЛОВЛЮЄМО ЩИРУ ПОДЯКУ НАШИМ ЧИТАЧАМ ТА ВІДВІДУВУЧАМ ЗА УЧАСТЬ В АКЦІЯХ ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ ЗІ СХОДУ УКРАЇНИ, ПОРАНЕНИХ БІЙЦІВ ТА ЗСУ

четвер, 10 грудня 2015 р.

Перше автобусне сполучення в Києві

10 грудня 1925 року в Києві відкрито перше регулярне автобусне сполучення за маршрутом «Площа ІІІ Інтернаціоналу - вулиця Л.Пятакова» (теперішні Європейська площа - вулиця Саксаганського).
На маршруті працювали автобуси марок «Фіат» і «Даймлер-Бенц» (за нинішніми мірками їх можна називати мікроавтобусами).
У 1929 році автобусний парк Києва став поповнюватися першими радянськими автобусами, побудованими на базі вантажівок: Я-3, Я-6, АМО-4 і АМО-Ф15.



Автобус Я-6.
Автобус АМО-4.
У 1932 році до Києва почали надходити незграбні і примітивні машини ЗІС-8, а в 1938 році - досить елегантні ЗіС-16.
Автобус ЗІС-16.
До Великої Вітчизняної війни в Києві було близько 100 автобусів, однак вони суттєво не впливали на обсяг пасажироперевезень, через часті поломок, недосконалості конструкції, дуже малою провізної здатності, їх малої кількості, і врешті-решт відсутність доріг з твердим покриттям. У 1930-і роки основним видом транспорту був трамвай.

Немає коментарів:

Дописати коментар