Багато читаючи, ви багато дізнаєтесь. А чим більше ви дізнаєтесь, тим більше робите нових цікавих відкриттівБагато читаючи, ви багато дізнаєтесь. А чим більше ви дізнаєтесь, тим більше робите нових цікавих відкриттівБагато читаючи, ви багато дізнаєтесь. А чим більше ви дізнаєтесь, тим більше робите нових цікавих відкриттівБагато читаючи, ви багато дізнаєтесь. А чим більше ви дізнаєтесь, тим більше робите нових цікавих відкриттів

ПОДЯКА

ВИСЛОВЛЮЄМО ЩИРУ ПОДЯКУ НАШИМ ЧИТАЧАМ ТА ВІДВІДУВУЧАМ ЗА УЧАСТЬ В АКЦІЯХ ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ ЗІ СХОДУ УКРАЇНИ, ПОРАНЕНИХ БІЙЦІВ ТА ЗСУ

неділю, 15 квітня 2018 р.

Діти обирають здоров’я!

Дані численних досліджень показують, що джерело виникнення проблем у здоров’ї дорослого населення треба шукати в їхньому дитинстві. Щорічно, 7 квітня, відзначається Всесвітній день здоров’я – один із Міжнародних днів ООН. І внашій бібліотеці пройшов урок здоров'я для учнів 2-го класу школи №7 імені М. Рильського під назвою "Діти обирають здоров’я!". Говорили про складові здоров’я, заняття спортом та фізичною культурою, користь, яку вони приносять здоров’ю людини, приймали участь у вікторині. Інтелектуальні перегони з основ здоров’я показали, хто з дітлахів насправді обирає здоровий спосіб життя. А щоб вікторина про здоров’я була іще цікавішою, поділися на команди та влаштували справжнє змагання, яке провела наша користувачка, фітнес тренер ‎Helena Koshelewa‎ .

Немає коментарів:

Дописати коментар