Багато читаючи, ви багато дізнаєтесь. А чим більше ви дізнаєтесь, тим більше робите нових цікавих відкриттівБагато читаючи, ви багато дізнаєтесь. А чим більше ви дізнаєтесь, тим більше робите нових цікавих відкриттівБагато читаючи, ви багато дізнаєтесь. А чим більше ви дізнаєтесь, тим більше робите нових цікавих відкриттівБагато читаючи, ви багато дізнаєтесь. А чим більше ви дізнаєтесь, тим більше робите нових цікавих відкриттів

ПОДЯКА

ВИСЛОВЛЮЄМО ЩИРУ ПОДЯКУ НАШИМ ЧИТАЧАМ ТА ВІДВІДУВУЧАМ ЗА УЧАСТЬ В АКЦІЯХ ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ ЗІ СХОДУ УКРАЇНИ, ПОРАНЕНИХ БІЙЦІВ ТА ЗСУ

понеділок, 28 січня 2019 р.

"Я став космонавтом завдяки книжці"


Леонід Костянтинович Каденюк народився 28 січня 1951 року в с. Клішківці Хотинського району Чернівецької області в сім’ї сільських вчителів. За своє життя він побував льотчиком-випробувачем першого класу, депутатом та письменником, а в історію увійшов як перший космонавт незалежної України. Каденюк несподівано пішов із життя 31 січня 2018 року. Він був першим і поки що єдиним космонавтом незалежної України. Шокуюча звістка застала українців зненацька. Постать Леоніда Каденюка залишиться в нашій історії. Україна вшановує память Леоніда Каденюка та вірить, що ця постать залишиться в нашій історії, а його досягненнями держава завжди буде пишатися. До вашої уваги деякі цитати українського космонавта:
  • "Життя людини повинне починатися з мрії. Мрія допомагає людині переборювати труднощі, спрямовує, дисциплінує і допомагає добиватися своїх цілей";
  • „Я став космонавтом завдяки книжці”. Відомо, що українці – народ упертий. Якщо хочуть – проб’ються куди завгодно, хоч би й у космос, як наш сьогоднішній непересічний читач. Виявляється, що у прагненні Леоніда Каденюка до зірок книжка зіграла зовсім не останню роль…;
  • «Якщо мрію стати космонавтом здійснив хлопчик із буковинського села, гадаю, її здатен реалізувати кожен»;
  • "Я був вражений тим, як виглядає Земля з космосу. Це було просто неймовірно. До речі, інформативність телевізійного зображення Землі з космосу або будь-якої його фотографії складає не більше 10-15 відсотків від того, що ми можемо побачити самі"; 
  • "Після розгону корабля до швидкості, що перевищує швидкість звуку, гуркіт залишається далеко під кораблем. Настає тиша – така, як шелест листя. Коли корабель виходить на орбіту, а двигуни вимикаються, починається невагомість – ідеальна легкість. Закривши очі і повністю розслабившись, фізично себе не відчуваєш. Лише усвідомлення того, що існуєш.";
  • "У мене є всі підстави стверджувати, що Україна є космічною державою. У нас є повний цикл виготовлення космічної техніки. Ми давно вміємо проектувати, виготовляти, запускати і експлуатувати наші розробки в космосі. Але проблема: сьогодні космічна галузь працює не завдяки, а всупереч обставинам, в яких вона знаходиться." 
  • "Історія мого членства в екіпажі місії Sts-87 космічного корабля Колумбія ще раз підтверджує, що потрібно бути наполегливим у досягненні своєї мети. І тоді навіть, здавалося б, найнедосяжніші мрії, стануть реальністю."; 
  • "Зараз нам говорять, що в недалекому майбутньому можна буде переселятися на інші планети. А от я думаю, що спочатку потрібно привести в порядок нашу рідну планету. Потрібно направляти інтелект людства на те, щоб берегти, а не руйнувати екологію. Адже саме в космосі розумієш, наскільки неідеальне наше суспільство, наскільки неправильно воно живе.";
  • "Коли я вперше потрапив у космос, перше враження — що я попав в якийсь зовсім інший світ. Згадуючи й аналізуючи минуле, і в мене склалося враження, що хтось свідомо заздалегідь спланував і створив цей ланцюжок, який можна назвати долею. При цьому, не лише створюючи перешкоди, але і оберігаючи. А мені залишалося лише приймати рішення, покладаючись на інтуїцію, також ззовні кимось привнесену в свідомість.";
  • "Мені часто ставлять таке питання: "У чому секрет вашого успіху?" Я відповідаю, що жодного секрету немає. Усе абсолютно просто: треба мати мету й багато працювати. Ось весь секрет";
  • "Cміливою, майже фантастичною, але, вважаю, небезпідставною була думка, що людина колись прибула на Землю з космосу. Тому стан невагомості записаний в генетичній пам'яті. Якщо ми знайдемо в собі цей запис, то, прочитавши, отримаємо відповідь, коли саме стали жителями Землі. Американський астронавт Джон Глен сказав: "Дивитися в ілюмінатор космічного корабля і не вірити в Бога для мене немислимо.";
  • "Мене часто запитують, чи було страшно перед польотом в космос, коли я сидів у космічному кораблі і чекав старту. Я говорю так — мені було страшно цікаво, а не страшно від того, що може щось статися. Тому що я довгі роки готувався літати. Звичайно, була величезна напруга, але воно не мало нічого спільного з тим страхом, про який запитують."; 
  • "Окрім позитивних вражень були і негативні від того, що я побачив – це дуже тонкий шар атмосфери, який закутує Землю на тлі чорного космосу. Мене аж страх якийсь охопив: невже в такому тоненькому шарі існує життя. Там розумієш, наскільки неправильно живе людство. Маю на увазі ядерну, хімічну зброю – все це засмічує нашу біосферу."
Джерело: https://nv.ua/ukr/ukraine/events/kosmos-inshij-svit-top-10-tsitat-leonida-kadenjuka-2449001.html 

Немає коментарів:

Дописати коментар