Багато читаючи, ви багато дізнаєтесь. А чим більше ви дізнаєтесь, тим більше робите нових цікавих відкриттівБагато читаючи, ви багато дізнаєтесь. А чим більше ви дізнаєтесь, тим більше робите нових цікавих відкриттівБагато читаючи, ви багато дізнаєтесь. А чим більше ви дізнаєтесь, тим більше робите нових цікавих відкриттівБагато читаючи, ви багато дізнаєтесь. А чим більше ви дізнаєтесь, тим більше робите нових цікавих відкриттів

ПОДЯКА

ВИСЛОВЛЮЄМО ЩИРУ ПОДЯКУ НАШИМ ЧИТАЧАМ ТА ВІДВІДУВУЧАМ ЗА УЧАСТЬ В АКЦІЯХ ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ ЗІ СХОДУ УКРАЇНИ, ПОРАНЕНИХ БІЙЦІВ ТА ЗСУ

Моє багатство- рідна мова


1. Мета проєкту: формувати розуміння того, що українська мова - наш національний скарб, без якого не може існувати ні народ, ні Україна як держава; розширювати знання про красу й багатство української мови; виховувати любов до рідного слова, рідного краю, почуття поваги до всього свого, українського, бажання розмовляти рідною мовою.

2. Опис проєкту
Заходи з розмовного клубу сприяють появу у дітей бажання спілкуватися рідною мовою, збагачують знання вихованців про поетів, письменників, про їх твори, виховують любов до національних традицій, народної мудрості до краси і гармонії рідного слова. Діти поповнюють свій словниковий запас та вчаться висловлювати свою думку рідною мовою.

3. Іноваційнсть, соціальна  цінність проєкту
Українська мова – це основа української єдності. Обов'язок кожної дитини знати, берегти рідну мову. Народ повинен усвідомлювати значення рідної мови, її роль в розвитку особистості. Рідна мова є важливою складовою кожного народу, адже це не лише універсальний та доступний засіб комунікації. Любов та повагу до рідної мови потрібно прищіплювати з дитинства.
Зустрічі розмовного клубу відбуваються у дружньому колі однолітків, де дітки вчаться вільно висловлюватися рідною мовою.

4. Цільові аудиторії проєкту.
  •  Пряма цільова аудиторія -діти віком 5-10 років.
  •  Опосередкована цільова аудиторія- батьки, бабусі, дідусі, опікуни.
5. Робочий план реалізації проєкту.
  • Яка матеріально-технічна/інтелектуальна база необхідна для виконання проєкту?
Головне мати бажання розмовляти, повторювати, запам'ятовувати, слухати та висловлюватися українською мовою
  • У який спосіб реалізація проєкту буде задовольняти  потреби та інтереси обраної аудиторії ?
Мова – засіб людського спілкування і вираження думок, бажань та емоцій. Мовних знань та умінь людина набуває змалечку, коли спілкується з різними людьми – з рідними, друзями, знайомими, незнайомими. Знання з мови застосовуються у практичному мовленні під час наших зустрічей.

6. Комунікаційний план проєкту 
  • Інформування про старт проєкту відбувалось засобом створення афіші з інформацією про розмовний клуб та її розміщення на платформах фейсбук та інстаграм бібліотеки для дітей імені І. Світличного.
  • Для звітності проведених занять та інформуванню щодо роботи клубу використовуються наступні джерела:
Блог «БІБЛІОСВІТЛИЦЯ»

Сторінка на Facebook: Бібліотека ім. І. Світличного для дітей

Сторінка в Instagram: lib.svitychnogo
  •  Для комунікації з аудиторією використовуються фото та відео ресурси.
7. Команда та місце реалізації проєкту.
Виконавець- Снісаренко Наталія Антонівна

8. Сталість та масштабування проєкту.
Недільні читання відбуваються другу та четверту неділю місяця.

9. Строки реалізації проєкту.
Прєкт започатковано з 2024 року 

Немає коментарів:

Дописати коментар