Багато читаючи, ви багато дізнаєтесь. А чим більше ви дізнаєтесь, тим більше робите нових цікавих відкриттівБагато читаючи, ви багато дізнаєтесь. А чим більше ви дізнаєтесь, тим більше робите нових цікавих відкриттівБагато читаючи, ви багато дізнаєтесь. А чим більше ви дізнаєтесь, тим більше робите нових цікавих відкриттівБагато читаючи, ви багато дізнаєтесь. А чим більше ви дізнаєтесь, тим більше робите нових цікавих відкриттів

ПОДЯКА

ВИСЛОВЛЮЄМО ЩИРУ ПОДЯКУ НАШИМ ЧИТАЧАМ ТА ВІДВІДУВУЧАМ ЗА УЧАСТЬ В АКЦІЯХ ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ ЗІ СХОДУ УКРАЇНИ, ПОРАНЕНИХ БІЙЦІВ ТА ЗСУ

середу, 17 квітня 2013 р.

Експедиція в країну Здоров'я

7 квітня міжнародне співтовариство відзначало Всесвітній день здоровя. Це свято було засновано на честь створення Всесвітньої організації охорони здоров'я. З'явившись в 1948 році, ця організація об'єднала у своїх рядах представників 191 держави світу. Вперше святкування Всесвітнього дня здоров'я відбулося в 1950 році. Уже тоді глобальною ідеєю заходу була пропаганда здорового способу життя і боротьба з поширенням різних захворювань. Щороку для офіційних заходів вибирається окрема тема: активність життя, захист вагітності, вплив клімату на здоров'я людини, медична допомога людям, постраждалим в результаті надзвичайних ситуацій і т.д. Здоров'я. Його не можна купити і можна в одну мить втратити. Це найцінніший дар людям від самої природи. Його постійно бажають один одному, його потрібно берегти, бо без нього нікуди. Фестиваль здоров'я "Здоровий дух дає здорове тіло" відбувся 11 квітня в нашій бібліотеці. 

Його учасниками були учні 4-го класу гімназії №178. Діти обговорювали як розумно ставитися до свого здоров'я, фізичної та психічної культури, загартовувати свій організм, вміло організовувати навчання і відпочинок.
Читачі зустрілися з Шубіною Тетяною Георгіївною, жінкою, яка близько двадцяти років займається моржуванням.

Пані Тетяна презентувала свої фотовиставки "Диво природи - життя" та "Как прекрасно небо бывает. Просто надо его любить".
 
12 квітня "Експедицію в країну Здоров'я" здійснили учні 2-х та 4-х класів, що вавітали до нашої бібліотеки.
Здоров'я - це найбільше благо та скарб нашого життя і діти мали змогу взяти участь в обговоренні цього питання. Юні читачі говорили про особисту гігієну, вітаміни, про користь від виконання фізичних вправ. Обговорювали та розігрували сценки про шкідливість мобільних телефонів та комп'ютерів для здоров'я людини. Декламували вірші про здоров'я та розгадували тематичні загадки. 
Бібліотекарі розповіли дітям про книги, які знайомлять з основними факторами довкілля і зовнішнього середовища, що впливають на здоров'я.


1 коментар:

  1. Вручаємо нагороду і передаємо естафету "Вітрила мрій"! http://biblio-nivki.blogspot.com/2013/04/blog-post_19.html

    ВідповістиВидалити