Багато читаючи, ви багато дізнаєтесь. А чим більше ви дізнаєтесь, тим більше робите нових цікавих відкриттівБагато читаючи, ви багато дізнаєтесь. А чим більше ви дізнаєтесь, тим більше робите нових цікавих відкриттівБагато читаючи, ви багато дізнаєтесь. А чим більше ви дізнаєтесь, тим більше робите нових цікавих відкриттівБагато читаючи, ви багато дізнаєтесь. А чим більше ви дізнаєтесь, тим більше робите нових цікавих відкриттів

ПОДЯКА

ВИСЛОВЛЮЄМО ЩИРУ ПОДЯКУ НАШИМ ЧИТАЧАМ ТА ВІДВІДУВУЧАМ ЗА УЧАСТЬ В АКЦІЯХ ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ ЗІ СХОДУ УКРАЇНИ, ПОРАНЕНИХ БІЙЦІВ ТА ЗСУ

четвер, 7 квітня 2016 р.

Зростай здоровою, дитино

Здоров'я - найбільша цінність людини. Однак саме до здоров'я людина відноситься найбільш легковажно. Стреси, шкідливі звички, неправильне харчування - далеко не весь перелік того, чим людина губить своє здоров'я. 07 квітня відзначається Всесвітній день здоров'я. Він покликаний нагадати нам: здоров'я - цінність, якою не можна нехтувати. Одним із завдань нашої бібліотеки є виховання здорової дитини, охорона здоров'я людини. Вирішення проблеми збереження власного здоров'я закладено у самій людині, в знанні та розумінні нею проблем формування, збереження, зміцнення і відновлення його, а також в умінні дотримуватися правил здорового способу життя. Діти повинні усвідомлювати, що майбутнє кожного, як і держави в цілому – за здоровими поколіннями, бо фізично і морально здорова людина здатна творити і приносити користь іншим людям. Саме ця тема була основною на уроці здоров'я "Зростай здоровою, дитино", який відбувся сьогодні у нас. Наші юні користувачі, учні гімназії біотехнологій №177, зустрілися з представниками Солом'янської районної організації червоного хреста.

Немає коментарів:

Дописати коментар