Багато читаючи, ви багато дізнаєтесь. А чим більше ви дізнаєтесь, тим більше робите нових цікавих відкриттівБагато читаючи, ви багато дізнаєтесь. А чим більше ви дізнаєтесь, тим більше робите нових цікавих відкриттівБагато читаючи, ви багато дізнаєтесь. А чим більше ви дізнаєтесь, тим більше робите нових цікавих відкриттівБагато читаючи, ви багато дізнаєтесь. А чим більше ви дізнаєтесь, тим більше робите нових цікавих відкриттів

ПОДЯКА

ВИСЛОВЛЮЄМО ЩИРУ ПОДЯКУ НАШИМ ЧИТАЧАМ ТА ВІДВІДУВУЧАМ ЗА УЧАСТЬ В АКЦІЯХ ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ ЗІ СХОДУ УКРАЇНИ, ПОРАНЕНИХ БІЙЦІВ ТА ЗСУ

середу, 20 вересня 2017 р.

Іван Світличний у вікіцитатах

"Заговори , щоб я тебе побачив" 
(Сократ)
Історія українського "шестидесятництва"- літературно- мистецького і суспільно-політичного відродження - нерозривно пов'язана з іменем Івана Олексійовича Світличного. Ім'я це намагалися приректи на забуття, та дарма: сьогодні воно знову на вустах у багатьох і багатьох - не тільки тих, хто пам'ятає його яскраві літературно-критичні виступи та вагому громадську роботу в 50-60- ті роки, а й молоді. Проте ця молодь мало знає про його літературний доробок. Іван Світличний писав завжди, він жив у слові й словом себе виявляв у світі. Його бачили, а голос і слова чули. Думки й переконання закарбувалися у висловах, які вже стали крилатими. Вони часто використовуються нашими сучасниками, але більшість тих, хто послуговується ними не знають їх  автора. 
Знайомтесь!

"Вітчизна — це не хтось і десь, Я — теж Вітчизна".  

 "Вщухає суєтна тривога. 
 І в небесах я бачу Бога,
 І Боже слово на землі".

"Поезія - свобода серця..." 
"Трудний він і тернистий, шлях на Голгофу слави".
"Я вірю в риму,
У силу слова незбориму,
В талан-натхнення, в Божий дар". 

"Той у Сірка очей найма,
Того тягар пошан зім'яв. ... "

"Так мало кременю! Найпаче,
 Як над ребром зависне гак." 

"У яничари пруть ягнята.
 І нікому меча підняти... "

"Така овеча послідуща паства,
Що вити хочеться від роду-братства!
А кров - одна. Вичавлюю раба
Із себе - спадок роду! - по краплині."

"Статисти числяться в артистах." 

"Безчестю алібі нема." 

"За рай життям платити треба!" 

"Голову покласти - ще не значить впасти..."

"Порційні дози патріотизму
Та нормативи прав і свобод:
Любити порціями Вітчизну
І знати з дозволу свій народ". 

"Не густо між Боянами героїв."

"Поети стріляють римами, чекісти - із револьверів!
     У серце стріляють. Серце - мішень для куль і для рим." 

"Я честі свою твердиню, нескорений образ свободи,
 Фортецю своєї гідності - душі - не здам і на п'ядь." 

"Поети! Не пишайтеся вінцем лавровим. Ваш вінець - терновий."

"А в мене - тільки слово, Те, що мати 
Навчила мене першим вимовляти,
Навчила гідно на устах нести."

"Є високий, шляхетний закон між мужчинами:
 Як не я, тоді хто? Не тепер, то коли."

"...вірую / В однокорінність свободи з офірою,
 Мудрості з мужністю, серця з добром."

Немає коментарів:

Дописати коментар